Müşteri İletişim Merkezi Sık Sorulan Sorular

Merak Ettikleriniz

Müşteri iletişim merkezi hizmetinden 7 gün 24 saat yararlanabilmeniz için Bireysel Ürün ve Hizmet Paket Sözleşmesi’ni imzalamış olmanız gerekmektedir. Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki düzenlemeler ile 0850 222 0 724 ve 444 0 724 numaralı müşteri iletişim merkezi işlemlerimizde bazı değişiklikler yapılmıştır.

Bu kapsamda işlemlerinizi müşteri iletişim merkezimiz aracılığı ile sağlayabilmemiz için,

  • Bankamızda kayıtlı telefon numarasından arama gerçekleştirilmesi,
  • VakıfBank Mobil kullanıyorsanız, işlemin Cep İmza ile onaylanması,
  • Kredi kartı veya Bankomat Kart şifresinin,
  • Bankamızda kayıtlı cep telefonunuza işlem esnasında gönderilecek tek kullanımlık şifrenin,  
  • Dijital şifrenin doğru ve başarılı şekilde tuşlanması,
  • Önceden oluşturulmuş bir Sesli İmza'nızın olması halinde görüşme içerisinde teyit edilmesi şartlarından bir veya birkaçının yapacağınız işleme göre doğrulanması beklenecektir.

Bankomat veya Kredi Kartı Şifresi

Şifrenizi VakıfBank Mobil, internet bankacılığı, şubelerimiz ve VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi kanallarımızdan alabilirsiniz. Bu işlemi yapmak için 0850 222 0 724 no'lu müşteri iletişim merkezimizi arayarak “Kredi kartı şifremi almak istiyorum” veya “Bankomat Kart şifremi almak istiyorum” diyebilirsiniz.

Dijital Şifre

Şifrenizi VakıfBank Mobil ve müşteri iletişim merkezi kanallarımızdan oluşturabilirsiniz. Bu işlemi yapmak için 0850 222 0 724 no'lu müşteri iletişim merkezimizi arayarak “Dijital şifremi almak istiyorum“ diyebilirsiniz. VakıfBank Mobil üzerinden Dijital şifrenizi oluşturabilmeniz için ‘’Şifre Al” adımından şifrenizi belirleyebilirsiniz. Dijital şifreniz; 6 haneden oluşmalı ve birbirini takip eden sayılardan veya aynı sayılardan oluşmamalıdır. (Örneğin; 123456 veya 222222 vb. olmamalıdır.)

Tek Kullanımlık Şifre

Bankamızda kayıtlı cep telefon numaranıza işlem esnasında SMS olarak gönderilecektir. Bankamızda kayıtlı cep telefon numaranızı ATM, VakıfBank Mobil, internet bankacılığı, şube ve VakıfBank Görüntülü Görüşme kanallarımızdan güncelleyebilirsiniz.

Cep İmza

Apple Store veya Google Play Store üzerinden VakıfBank Mobil uygulamasını ücretsiz olarak indirerek Cep İmza’ya sahip olabilirsiniz. Cep İmza'yı kullanmak için uygulamayı telefonunuza yükledikten sonra “Aktivasyon” adımlarını takip etmeniz yeterlidir. Aktivasyon işleminde belirlediğiniz 6 haneli Dijital şifre ile hem Cep İmza’yı hem de VakıfBank Mobil uygulamasını kolayca ve güvenli bir şekilde kullanabileceksiniz.

Sesli İmza

Sesli imza sayesinde işlemlerinizi daha hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Ses biyometrisi ile kimlik doğrulaması yapılarak önceden kayıt edilmiş ses veri noktalarının, mevcut görüşmedeki kişinin sesi ile eşleşip eşleşmediğini belirleyen bir güvenlik aracıdır. İnsan sesi de tıpkı parmak izi gibi kişiye özeldir ve eşsizdir. Sesli imzanızı oluşturmak için 0850 222 0 724 no'lu VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayabilirsiniz.

  • Kredi kartı işlemleri
  • Hesap işlemleri
  • Para transferleri
  • Şifre işlemleri
  • Fatura ödemeleri
  • Yatırım işlemleri
  • Döviz işlemleri
  • İnternet teknik yardım

0850 222 0 724 ile yapacağınız görüşmeler için sabit telefonlardan arama yaptığınızda, şehir içi görüşme ücreti ödersiniz. Sadece cep telefonuyla yapılan aramalarda, GSM operatörünün tarifesi uygulanır. Müşteri iletişim merkezimize 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.

Cep telefonu ile aramak istediğinizde, 0850 222 0 724’ü aramanız gereklidir.

Yurt dışından yapacağınız aramalarda, şubelerimize ulaşabilmek için 0090 ve il alan kodundan sonra şubemizin telefon numarasını tuşlayabilirsiniz. Müşteri iletişim merkezimize ulaşabilmek için ise +90 850 222 0 724 numaralı telefonu 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.